HTML

Gyorsjelentések

Vannak, kik öntudatlanul, vannak, kik tudva és akarva kifejeznek valamit magukról és környezetükről azzal, ahogy élnek, alkotnak, dolgoznak, ahogy hatnak a világra. Én - sok év után újra - ezt az utat választottam.

Friss topikok

Séta a hóban

2010.01.25. 08:46 t1gr1s

Havas úton rakosgatom
egyik léptem a másik után,
csíkos minták sorát hagyva
talpam nehéz éle nyomán.

Mi mögöttem van, már enyészik,
mi előttem, még nincsen kész,
magam is csak átutazom,
mi vagyok, sose lesz egész.

Felnézve látom, hű barátom
gyors iramú vágtáját,
őzet látott, hát nekivágott
megfeszítve négy lábát.

Esélye sincs, gyorsan fárad
de kedvét nem veszi semmi sem,
vidám kutyavigyorral jön vissza:
"Mindkettőt megkergettem!"

S tovább se vár, máris
új kalandra indul tova
hisz kedve űzi hajtja,
rohan - még ha nincs is hova.

Nem figyeli, nem érdekli
ki hogy nézi s mint ítéli,
csapnivaló vadászeb
de fittyet hány neki.

Gondolkodom, gondolkodom
hogy minek, sokszor nem tudom,
de láthatólag egy kutyától
is bőven van mit tanulnom.

Várpalota, 2010.01.24

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://t1gr1s.blog.hu/api/trackback/id/tr831699793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása