HTML

Gyorsjelentések

Vannak, kik öntudatlanul, vannak, kik tudva és akarva kifejeznek valamit magukról és környezetükről azzal, ahogy élnek, alkotnak, dolgoznak, ahogy hatnak a világra. Én - sok év után újra - ezt az utat választottam.

Friss topikok

Ébredés

2010.02.12. 14:15 t1gr1s

Sápatag s némán néztünk
farkasszemet, én s a reggel
ő havat köhögve kelt fel,
én kelletlenül s remegve.
A sötét szoba is mogorva
volt, nagyon nem akarta
hogy derengő homályával
a szürke nappal kitakarja.

Álmom még ott volt ágyam
szélén, áttetszőn kuporgott
de már tűnt is el, otthagyva
egy szobányi emlék romot
régmúlt dolgokat, melyeket
az éj megkapóra színezett
s alkottak fojtott óhajokhoz
tündöklő fényben díszletet.

Magam maradva figyeltem
zavartan kavargó emlékeim,
botladozva a furcsa, soha
nem volt varázslat vidékein,
csodálkozva, mint vagyok
képes a világtól szabadulni
s vajon igaz-e ébrenlétem,
ha álmom íly erős és valódi?

Budapest, 2010. február 12.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://t1gr1s.blog.hu/api/trackback/id/tr441752137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása